17.20

hejsan! Idag har jag gått i skolan, vi hade musik prov och det gick inge bra alls, så svårt att kunna allt med noter, och vart de sitter och blablablaa. Nu är jag hemma och glor på tv, har precis gjort en mozzarella sallad! super gott :D haha!  jag ska försöka att skriva minst 2-3 inlägg per dag men det är svårt om man går i skolan och sen har en massa plugg :/ men jag ska försööka!! Jag har ett idrottsteori prov imorgon, eller det är mer som ett läxförhör. det är inte så jätte svårt men det ska jag börja plugga mera på det nu :)

Vi hörs senare! jag lägger in en bild på mig som jag tog för ett tag sen, tycker mitt hår blev snyggt på den!

Många kramar Veronika <3 


Kommentarer
Postat av: juli

Vilken söt bild :)

2010-02-01 @ 20:22:05
URL: http://sexybutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0