Glass och U2

Hello girls and boys! idag har jag varit väldigt duktig:D har gjort många läxor! både spanska ( som jag faktiskt har till på torsdag!), So frågor ungefär 8+2+3 = 13 frågor, jobbitg! har skriv kramp i handen nu :/ vi hade sån skön dag i skolan idag!!! Först hade vi hemkunskap (!) sen hade vi idrott som var en ganska rolig hinderbana, men jag slog i vristen och har ett blåmärke och en bula men det går över tor jag ganska snart. Men efter det hade vi lunch och sen kom No smoking generetion eller ngt sånt hette det, och vi fick sitta i grupper och prata hur man kunde få en no smoking generetion att bli större och att fler undomar inte skulle kanske bli stor rökare i framtiden ock så, det var intressant, förutom att när alla gruppledare gick igenom vad grupperna hade pratat om var jag skit kissnödig för vi hade fått som fika en cocacola och delicatoboll, och jag kunde bara tänka på att efter alla var klara springa snabbt på toaletten!! Hehe :P Just nu gottar jag mig med god vaniljglass med chokladsås och lyssnar på " Beautiful Day" av U2, den påminner mig om sommar typ, längart till att man kan sola och göra läxorna på min stora terrass! Tror jag och Emelie ska ha en födelsedags fest tillsammans, jag fyller på våren och hon på sommaren så jag har oftast haft en fest och hon har en på sommaren men då är inte hela klassen hemma på sommaren och så, men det tycker jag skulle bli kul! :D puss

Många kramar Veronika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0