haha just nu är låten im only gonna break your heart på min kära mobil radio

heej, filmen var så bra!! kommer säkert se om den imorgon igen :P nej men det ända jag kan påpeka var de BRUTALA scenerna som kom hela tiden, de sköt, skar av skallen på folk, slog ihjäl dom med basebollträ osv, och juste de skärde av alla nassar de dödades skalp, alltså en bit av huvudet så att man ser kraniet (tror jag :P) aja jag och mamma ska iaf på Alice in wonderland på onsdag då den har folkpremiär!! :D:D har längat så mkt tills den skulle komma när jag hörde det från syrran för hurlängesomhelst! vi vet inte om vi ska gå på den i 3D för när vi såg avatar i 3D mådde vi lite illa och jag kände iaf att jag missar det som händer i bakrunden och bara tittar på det som kommer mot en eller flyger ut ur bioscreenen. Haha den älskade im only gonna break your heart (stavning?) kom nyss på radion, som jag lyssnar på i mobilen! haha, den ÄGER!!! nu har jag snart läst klart min Elle titding men har fortfarande kvar Trendbibeln som jag ska hugga in på!! puss

Många kramar Veronika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0