Hejsan!

Hello! många som har klagat på att jag inte har uppdaterat på länge, men har glömt bort lite hehe! idag är jag så dödstrött även fast att jag och la mig innan kl 11 igårkväll :S menmen idag har vi haft en trevlig dag med hemkunsakp, jag jobbade med Kajsa och vi gjorde en mexikansksoppa! Jag tyckte den blev supergod :D sen har vi haft idrott och vi gick igenom idrotts provet, jag fick VG!! ganska nöjd faktiskt. Egentligen skulle jag ha övat jätte mycket till mitt franska prov jag har på torsdag men jag är så trött att jag bara orkade översätta en text och sen beskriva kort om mitt rum msom en fri text man ska memorera till på provet, jobbigt! nu sitter syster och pappa och äter, men jag var inte så hungrig så jag sitter i stället på golvet vid dörren till mitt rum. På våra nya boxar till alla tvs har vi så att man kan lyssna på radio och jag brukar sätta på Cool Jazz som plugg musik, passar jätte bra! det är lungt och avslappnande och man kan koncetrera sig bättre än om man har på en massa bra dansmusik som man bara sjunger med i och glömmer vad man skulle göra egentligen :P Nu ska jag kanske fortsätta att plugga eller checka in mina kompisars bloggar, men vi hörs. Jag lägger ett par bilder i från Annas fest också!!




Kommentarer
Postat av: påla

noni sista bilden är hemsk på mig :-O

jag ser ut som ett freak !!!

2010-02-10 @ 07:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0