Lördag !

Tjena! det var så kul på festen igår! det var inte jätte mkt folk där men det var kul ändå! Innan vi drog dit var vi hemma hos julli och rökte vattenpipa ,em vi fattade inte hur man skulle få den att fungera rätt först så vi sökte på internet haha, men sen sms paula till någon som berättade och då fick vi den att funka! På festen så skulle man ha ngt rött på sig och jag tog mina svarta jeansleggings och ett rött linne ooch sen en gråsvart hoodtröja :) jag lägger in lite bilder som vi tog igår också:) idag ska Marisa sova över hos mig och jag tror vi ska hyra film eller kanske gå på bio igen! men nu ska jag ta det lite lungt, är lite smått förkyld :/ puss!

Många kramar Veronika <3




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0