Romme, Romme, Romme, Romme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heloooo!! Imorgon ska jag till Romme!! Gud vad kul :D är astaggad :) många finfina vänner ska också med så då blir det ännu roligare, idag har det varit en ganska chilldag förutom att jag var matvärd och de blev matkrig och sen fick vi torka upp allt! Det var mjölk över hela golvet och not so naaajs att torka upp :( jag har pluggat lite svenska idag med för vi har svenska prov i satsdelar på torsdag :/ ganska svårt, jag blandar ihop det hela tiden. Jag har också hunnit läsa ut en till bok ur GossipGirl serien! det finns typp hur många böcker som helst tror jag har läst 8 böcker hitillst :D det är sommat i bocken och jag bara längar till att få åka bort ngn stans. Tyvärr ska vi inte göra det på lovet, men vi kanske ska till mina kusiner och dom har en bastu och sen pool och en altan med snö så då kan man alltid först sitta och trycka i bastun ett långt tag och sen rulla sig i snön! HAHA, faan vad kul de ska bli :) Det blir typ jag, jullie, emelie, kajsa, appe och anna som ska till romme! men nu måste jag hitta mina skidkläder och göra i ordning dom tills imorgon, vi ska vara där runt halv 7 tror jag, ganska farlgit tididgt men jag tror jag kommer klara det!

Många kramar Veronika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0