Sent lördags inlägg

Hello :) vilken lyckad kväll det blev igår, skit kul!!! :D det måste man göra om! idag vaknade jag tidigt för att våran klass skulle nämligen spela på öppethus i vår skola. Det gick jätte bra tyckte jag och alla grupper lät great! det som är ännu bättre är att vi kommer att få kommpaledigt(stavning?) bara för att vi var i skolan på en löradg, men det är ju skit bra, det ända vi gjorde var att gör det som vi alla älskar spela musik och sen kommer vi att få ledigt kanske en hel dag ! whohooo! när jag koom hem var jag jätte trött så jag satt och kollade på två avsnitt av GossipGirl som jag och syrran fick i julklapp, det var första säsongen och den är jätte bra, har tyvärr bara några få avsnitt kvar att titta på, sen har jag tittat på hela säsong 1. Efter det så tyckte jag att mitt rum såh ur som en svinstia så jag la in alla nytvättade kläder som låg på mitt skrivbord och sen fixade jag resten av rummet. NU är det skit fint! min mamma har sina tjejkompisar här så det blir god mat ikväll, och sen kanaske jag ska titta på melodifestivalen, se vilka som skämmer ut sig, men Salem Al Fakir ska vara med tror jag och han har ju skit härliga låtar. Nu ska jag kolla på bilderna som vi tog igår på min kamera! Hörs senare :)

Många kramar Veronika<3

Kommentarer
Postat av: julianna

Håller med, måste göras om! På min lilla födelsedag gör vi nåt kul!

2010-02-06 @ 21:23:11
URL: http://sexybutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0