Trött!!

hej :) idag har jag gått iskolan som vanligt hade bild idag och det var kul! sen har jag pluggat snabbt franska eftersom jag har pro imorgon och sen varit på min träning! just nu ska jag egentligen plugga men skriver ett snabbt inlägg, det får bli kort, jag och mamma gick till minimarket och köpte nutella!! så gott, det äter jag på direkt från burken, hehe. men det är bara jag som ska äta det så det gör inte så mycket :D men nu måste jag fortsätta att plugga till mitt prov, har det i morgon direkt på första lektionen :/ jobbigt! klagar mycket jag vet men det är så svårt att få  allt att stanna i huvudet och inte bara fara ut genom det andra örat! puss

Många kramar Veronika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0