Min härliga lördag

Tja! ikväll blir the house paarty! Ska bli kul, först sk avi hem till jullie och fixa hos snygga och sen drar vi! Arya har resarverat en biljett till mig så det är luungt, jag komer in :P åkte till stan med mamma och jag köpte ett par nya(samma färg- svart) jeans leggins från vila och sen ett par till fast blåa! så sköna, och de ser ut som jenas, med dragkedja, knapp och fickor där bak!! sen köpte jag anygga armband och Elle! + att man fick med en extra tiding -TrendBibeln! så nu har jag ngt att läsa i badet jag ska hoppa i om en stund. Har lite beslutsångest för vad jag ska ha på mig, men hittar säkert ngt senare. Puss



Många kramar Veronika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0