Valentine's day

Hejsan! Idag har jag varit i skolan och sen har jag varit på smygpremiär av Valentine's day! Den var skit bra :) och taylor lautner som är med i Twilight & New moon var med i den, men bara i kanske 3 korta scener men ändå, han är väldigt snygg!! jag gick med min kompis Marisa ( www.twork.blogg.se )  som är ett stort fan av honom! Haha, men sen när jag skulle ta bussen hem då fick jag stå i kylan (!) ca 20 min, men jag orkade verkligen inte gå hem och det skulle tagot längre tid så jag stod däär och väntade och mina tår frös till is, men när jag kom hem sen tog jag en varm dusch, jag änvänder ett bra shampoo och balsam från Syoss! håret blir faktiskt lent om man har haft trassligt med en massa tovor i :P kollade nyss på Vampire Diaries, den var skti bra :D titta på den säger jag bara! nu ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon :/ Puss!


(Bild lånad här ifrån : http://www.makeuptv.se/wp-content/uploads/2009/08/syoss.jpg )

Många kramar Veronika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0