Snö :(

Hejsan! nu har jag kommit hem från min träning, så mkt snö ute så det är inte sant, dessutom hade jag en matkasse i ena hande och i den andra min träningsväska! super tungt blev det iaf, jag har hunnit duscha, spela på min basläxa och sen kollat min mail! mkt man hinner på 40 min! jag längtar så till att det ska bli sommar, vill inte ha mer snö! det är okej och väldigt fint med snö under julen och speciellt på julafton, då blir det ljusare okså, men nu är det bara jobbigt. Vill kunna ha shorts och linne, mina converse och sen solglasögon när man går till skolan, inte varm jacka och snökänger!! fast vi har det iaf bättre än i norrland där det skulle bli -27 i natt :D slänger in 2 bilder från förra sommaren, hoppas den kommer snart!

Kramar Nonkan <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0