Sex and the city 2

hello,hello. idag vaknade jag av att jag inte kunde andas, typ. är super förkyld.men inte låg jag inne och hade tråkigt, jag och mamma gick och såg Sex and the city 2 på bio istället. den var så klart bäst.precis som jag förväntade mig.alla som har recenserat filmen och inte tyckt den var bra verkar bara vara medelålders gubbar som hatade första filmen. aja, vi gick sen in på Åhlens och för jag ville köpa den nya boken och newborn vampire Bree men när jag frågade snällt gubben i informations disken om den fanns på engelska, sa han (och utan att titta upp) nej, på åhlens har vi inga engelska böcker. med en ton som lät som att alla i på jorden vet att en vanlig affär där det finns böcker inte säljer en enda på engelska. fuck off ville jag säga. men det gjorde jag inte, utan gick bara där ifrån. men nu ska jag lyssna på soundtracket till filmen.den ägde.juste igår var jag på grönalund och såg mando diao dom var asasasas BÄÄÄÄÄSt!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0