Är hos Denice!

hello! nu är jag hos Denice och Jullie är också här! vi gick på bio och såg the wolfman! den var läskig och bra!! hela tiden hållde både jag och jullie i deddans händer så sen fick man allt blåsa på dom!! haha, nu sitter jag här och skriver medan ded och jull är ngn stans, kanske borstar tänderna! har ändrat min header, dålig kvalitet men, men ville ha anurlunda för min började att bli långtråkig!! :) aja nu ska vi typ sova! hörd imorgon, puss <3

Många kramar Veronika <3 haha!!! skööna tider deddan!! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vad söta ni var! du ser ut som en riktig fjortis noni :P <3

2010-03-02 @ 21:21:17
URL: http://sexybutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0