FREDAG

Hej :P jag vet att jag inte har srivt på ett tag men har haft det lite körigt i skolan Och såå. Igår var jag och marisa och 3 av hennes kompisar på förhandsvissing av remember me!! den var grymt bra och ett ovanligt och oväntat slut, blev väldigt tagen av det och ett tips ta med näsdukar de behövs genom hela filmen. Den är en ganska mkt indie film men men underbara skådepsleare så det blir inge B-film med den här :D:D aja idag har jag haft skola och slutade runt 4. Vi hade en välifgt jobbig svenska lektion på morgonen som bara handlade om att öva sig i att anteckna, jag stressade ihjäl mig och fick skrivkramp i hela armen... snart ska jag ladda upp lite bilder har jag tänkt, men min mamma berättade vilket är bra att hon fick ta min data när hon ksulle jobba för hennes gick sönder och hon var tvungen att installera vissa program så nu kan jag i fortsättingsvis öppna Pdf filer och skriva ut bilder från min data!! :D:D älskar att  skriva ut bilder och vi får hela tiden nytt fotopapper när mamma köper nya bläckpatroner :P puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0