Notting Hill

HEJ! nu sitter jag i mitt rum och äter lite dessert ost! gud vad gott :D gillar inte ost på macka men en riktigt god fransk cemembert(staving?) kan man inte tacka nej till! Jag sitter vid datan i pauserna till filmen Notting Hill som  går på 3:an. Jag tror aldrig att jag egentligen har sett hela filmen utan bara vissa scener :P ajaj den äger! men guud idag när jag och mamma var på stan gick vi in på topshop såg jag världens finaste grön millitär jacka som går ungefär till knäna och är i ett väldtigt vackert och skönt tyg! men nu till verkligen heten den kostar... 1100 kr!! :( usch var´för så mkt... aja vi ska gå och kolla på beyond retro och se om dom har några liknade däär, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0