Simon and Garfunkel....

tjenamittbena! kom hem för inte sån lång stund sen. Var på stan med mamma, vi fixade papprerna till min prao plats som jag ska ha på Indiska! det kommer bli as kul tror jag :D och jag kommer såklart att bara hålla på med kläder vilket jag älskar! som min vän semlan skrev på sin blogg längtar jag också till sommaren, såg många fina franska/flörtiga klänningar på åhlens och vill bara att det ska bli varmt så att man kan ha sig såndana! NU!!! aja, jag och mamma gick in på stockholmsstadsmission och jag köpte en LP skiva med Simon and Garfunkel(som jag älskar!!) väldigt vakcert fodral och med en bonus tidning eller vad man nu ska kalla det som iaf innehåller texterna till låtarna och en massa underbara bilder! Ska be appa ta fram våran Lpspelare och kanske ha den i mitt rum? jag vet iaf hur man sköter en sådan! :D Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0