Sovdags

Hejsan! Filmen var underbar!!! jag kan verkligen inte beksriva HUR bra den var, har bara ett tipr, gå och se den!! Johnny Depp har alltid varit en stor skådelspelaridol sen Pirates of the caribbien, och han har än en gång gjort ett fantaskitskt jobb som The mad hatter!! min mamma berättade att dom som gjorde hattar på den tiden var lite galna allihop för att limmet de använde till att limma ihop hattarna med var ett starkt medel som gjorde alla lite höga och skumma.. :D men gud jag tycker att allt Johnny Depp har på sig är han fortfarande lika snygg, tillockmed i denna film!! ;) nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska plugga imorgon :(

 haha han låter också grymt rolig när han läspar och pratar med skottskbrytning samtidigt! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0