We Are Your Friends

Hej igen :D jag tog ett långt och skönt bad efter att jag ätit, i nästan 1 timme och 40 min badade jag, har skrubbat tvättat håret och sen smörjt in mig med en superbra olja från apoteket!! man slipper smörja in sig med en vanlig bodylotion som jag själv tycker är lite extra jobbigt. Nu håller jag på att lyssna på en underbar låt som min vän pål har visat mig föör den heter We are your friends, hon har också gjort en skön musik video med min andra vän denicefis men jag vet inte om jag får visa den hääär. Nu ska jag fortsätta att lyssna och kanske skriva ut några bilder från datan, orkar inte ladda upp bilder här, tar sååå lång tid att jag kanske dör på kuppen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0