JAG HAR NU LEVT 15 ÅR PÅ JORDEN, OCH DEN HAR INTE GÅTT UNDER ÄN :O

hej! idag fyller jag år!! jag är nu 15 år! ska jag bertättalite vad jag fick? haha fick de jag önskade mig!! en systemkamera, fast den betalade jag ungefär halva själv! sen fick jag kameraväska,minneskort och rengöringsvätska och putsduk! sen av min vackar och underbara syster fick jag en bok om hur dom gjorde Twilight.filmen, den är fylld med super coola bilder och intressant fakta! och av pappa & mamma fick jag AVATAR-filmen!!!!!!!! den ska jag gå och se på nu :D:D:D:D kl 3 kommer släkten dör att fira mig och min kusin, hon fyller också år idag!! lustih va? :D aja jag kan inte vänta tills jag får ta bilder med min kamera, men batteriet ska laddas i 3 och en halv timme :( så jag får vänta en stund till... vi hörs senare och då lägger jag upp bilder tror jag pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0