under vattenskamera

som rubriken lyder har jag hittat en under vattenskamera i en låda i mitt rum. den vann jag på ett lotteri när jag var påväg till cypern för en tid sedan, jag vann tillochmed TVÅ st och anväde upp ena. man kan ta 27 bilder under ytan.vem vill vara med på bilderna? bäst bilder blir det i en pool, näd det är ljust, eftersom den inte har någon blixt. iomrgon ska jag och marisa leka trubadurer och spela i gammlastan.vi ska sammla ihop pengar till Tanzania. målet är 250 spänn per person.hoppas vi får mer än det och kan få lite till oss själva. i alla fall å att vi kan köpa varisn glass sen. vi ska spela lite Coldplay och Rise against.jag har inga läxor den här veckan kvar.jag är så glad över det.nu kan man slappna av lite.sluta tänka på att få mvg hela tiden. nu lyssnar jag på Bittersweet symphony- the verve. det är nog en av mina älskings låtar.jag blir aldrig trött på den, hittar alltid något nytt i låten.jag kan hela texten.den är 4.34 min lång, det blir mycket text.jag hoppas att det här långa inlägget kan kompencera för de dagar det har varit lågt medinlägg. och jag hoppas att ANONYM blir gladare över att jag upptaderat. nu får har du fått läsa. hej, oj nej, jag glömde jag tog bild på kameran, och ett foto jag har från kamerans tvilling, nu. hej.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0