hundarna brinner hundarna brinner

EN ANONYM FNISSARE TIPSADE OM ATT JAG SKULLE SKAFFA LITE STÖRRE TEXT, MEN FATTAR INTE HUR MAN GÖR SÅ NI FÅR NÖJA ER MED STORA BOKSTÄVER.

 

IGÅR SÅG JAG EN BRA FILM,  G- GEMENSKAP. GRYMT BRA!

 

+ ATT FILMEN HAR ETT SÅNT SJUKT BRA SOUNDTRACK, HÄR KOMMER EN LÅT… MED BANDET REEPERBAHN(och jag vet att det är en horgata i berlin)FAST I FILMEN SPELAR DOM I BANDET  ”NÜRNBERG 47”. JAG RÅDER ER ATT LYSSNA!

 

IDAG HADE VI ORIENTERING, DET VAR HELT OK, SPRANG SJÄLV, SATSAR PÅ MVG

 

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym. moahahaha fniss*

Bra att du tar till dig av önskemål! mycket bättre :D

2010-10-14 @ 18:44:08
Postat av: julianna

Hej jag har helt missat att du fortfarande driver blogg! Feett fin och bra! Puss

2010-10-15 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0